3 Kasım 2007 Cumartesi

Sanal alışveriş: ereyon

Doğum günümde kendime bir güzellik yapıp dizüstü bilgisayar aldım :) Ayşegülün klimasının kalan taksitlerini peşin ödeyip Axess'e nefes aldırdıktan sonra siparişimi verdim. Pazartesi gününden itibaren peşin sıra dolaştırabileceğim bir bilgisayarım olacak :D

Bu sabah EREYON'dan sipariş verdim, pzt ya da salı günü elimde geçer sanırım.
Neden burayı tercih ettim:
1) Sonuçta online alışveriş yapıyoruz, sorun çıkarsa İstanbul ile uğraşmak yerine doğrudan İzmir ile muhattap olacağım.
2) Fiyatları bu hizeti verenler arasında en iyilerinden biri, peşin fiyatına taksit sayısı azmış gibi görünsede Axess'e 12 taksitte gene de Hızlıal'ın peşin fiyatından (896YTL, RAM'ler Kingston) daha ucuza geldi.

Sistemlerinde bir sorun var yalnız, alışveriş sepetiniz pek saklanmıyor ve uçuyor, bir bakıyorsunuz sepet boş.
Bu alışveriş sonrasındaki deneyimime göre bu siteyi ya tanıdıklara tavsiye edeceğim ya da uzak durmalarını söyleyeceğim ki aynı günde siparişi kargoya vererek takdirimi kazandılar.

Neleri ne kadara aldım:
  • 2 X Veritech 1 Gb, 667 Mhz, Sodımm: 2 X 30,01 X 1.18 = 70,83 YTL
  • 1 X Msi M670 Amd Athlon 64 X2 Dual Core TK-53 : 1 X 663,45 X 1.18 = 782,88 YTL
  • kargo: 3,99 YTL
  • Toplam: 893,44 YTL (Akbank Axess, 12 taksit, faiz oranı baya düşük) Peşin fiyatı 850-860 arası birşeydi.
Süreç:
  1. sipariş verildi: 03.11.2007 Cmt 07:50
  2. Akbank'tan arayıp ödemeyi onayladılar: 03.11.2007 Cmt 12:00
  3. sipariş durumu kargoya verildi oldu: 03.11.2007 Cmt 15:00
  4. UPS'den kargo iletiminin 05.11.2007 Pzt'ye planlandığına dair bilgilendirme iletisi geldi.
Hepsiburda'da benzer şekildeki sipariş: 940 YTL'ye maloluyor. Peşin alırsanız dahi ereyon daha iyi fiyat sunuyor; sadece dizüstünün peşin fiyatı hepsiburda'dan 50 YTL daha ucuz. İzmir'de oturan birinin aradığı ürünü burada bulması durumunda İstanbul merkezli firmalardan alışveriş yapması çok da mantıklı değil bana göre. Ben bundan sonra ereyon'dan alışveriş yapmaya devam edeceğim; Kargodan alakasız birşey çıkarsa haberdar ederim gene :)

Hiç yorum yok: