29 Eylül 2007 Cumartesi

...başlık değişecek

Artık insanları daha fazla dinlemeyi, hoşlanmasam da fikirlerine daha fazla saygı duymaya çabalıyorum çünkü hayatınızdaki her olumsuz gelişmede öyle ya da böyel sizin de hatanız vardır. Neden isim değiştirmek gerekti peki?
  1. Babam çok fazla söylendi, malum toplumun değer yargıları falan.
  2. İşyerinde isminden ötürü giremiyorum diyenler oldu.
  3. İsmi fazla saldırgan bulanlar var ki bu nedenle hoşuma gitmişti aslında :)
İngilizce olarak yani "Post-orgasmic Chill" deseydik muhtemelen kimsenin sesi çıkmayacaktı, kanıksama ve anlamama nedeniyle ama durum bu değil, öyleyse isteklere kulak verelim. Daha güzel bir isim bulana kadar isim ve adres böyel kalacak, uygun olanını bulunca ikisini de değiştiririz. Yazan zaten 3 kişi olduğu için son karar ben, Görkem ve Deniz'in olacak. Gelsin yorumlar...

3 yorum:

Görkem PAÇACI dedi ki...

yemeksonrasirahatlamahali nasıl?

ya daaa,

karnimdangelensesler.blogspot.com :D hah, bunu beğendim.

Senin aklındakiler neler ?

Yalçın AYDIN dedi ki...

karnimdangelensesler.blogspot.com
bu güzelmiş beğendim ben.
Şuan aklımda birşey yok benim ama senin fikir hoşuma gitti akılda kalıcı ve yeterince geyik içeriyor :)

Yalçın AYDIN dedi ki...

başka yorum gelmediğine göre başka öneri de yoktur bu duruma görkem'imkini kullanıyoruz yani yeni ismimiz:
karnimdangelensesler
yakında adres de tamamen değişecek.