4 Eylül 2007 Salı

Black Metal'den nağmeler

Bugün üniversite yıllarımda hastası olduğum Samael'in Passage albümü ve üniversite sınavına hazırlanırken molalarda dinlediğim Kovenant'ın Amimatronic albümlerini indirdim ve gene büyük bir zevkle dinledim. ikisi de black metal ve ikisi de iskandinav grup, adamlar bu işte gayet iyi. Kovenant'ın özelliği Norveç'in en büyük müzik ödülünü sık sık alması, yani orada bizim popçular kadar favoriler.

Bunların yanında dün Franz Ferdinand dinlemeye başladım ki gerçekten çok güzel bir albüm yapmışlar, döngüde bol bol dineldim bugün hatta başka birşey dinlemedim diyeyim. Indie rock olan bu türün bir diğer temsilcisi de Arctic Monkeys. Bunların yanında Radiohead ve solo albümüyle Tom Yorke, trance müzik, bitpop, triphop derken çok alakasız çok farklı türde müzik dinlediğimin farkına vardım. Kendini belli bir şeyle sınırlandırmamak güzel bir özellik olsa gerek, herkese tavsiye edilir.

An itibariyle tek yazan benim ama zamanla arkadaşlar da yazacak ve kendim çalar kendim oynarım olayından kurtulacağım, yani umarım :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

düzenli çalışacak birine benzemiyorsun. acaba düzensiz çalışıp düzenli mola mı veriyordun :))

Yalçın AYDIN dedi ki...

Düzenli molaların verildiği (10dk) bu dönem 7 sene öncesinde kaldı, o sıralar günde 14 saat çalışıyordum :)
Bu tempoyu 2 aydan fazla devam ettiremedik tabii :D Bilgisayar Müh.i olduk ama bu sayede.

Şuan, o zamanki kadar olmasa da düzenli olarak yazılım çalışmaktayım. Düzenli spor yapıyorum, yani düzenli sayılabilecek bir hayatım var an itibariyle.