21 Ekim 2007 Pazar

Resident Evil: Extinction [2007]

Bu aralar bol bol aksiyon yuklu film izliyorum, cerez niyetine iyi gidiyor. Milla'cılar bu filmi bayadir bekliyorlardi, RE hayranlari da oyle. Film hakkinda cok farkli gorusler var ki Harun'un da dedigi gibi renkler ve zevkler meselesi isin icine girdigi icin ben kendi gorusumu dillendireyim.

Ilk RE, ilk olmasi ve vadettiklerini verebildigi icin gayet basarili bir uyarlamaydi. Ikinci film ilkine gore daha sonuktu ama gene de cok sikilmadan izleyebilmistik. Ikinin sonunda Alice'in cok guclendigini gormustuk ve film o sekilde bitmisti. Ucuncu filmimizde Alice'in insan ustu guclerini izliyoruz ki izlemesi keyif verici olmus bana gore, Dart Wader gibi 'force' kullanabiliyor ama yeniden sarj olmasi uzun suruyor:P Milla'nin yaninda Ali Larter de var ki Heroes'ta cok iyi is cikarmakta kendisi de. Film basindan sonuna kadar yogun tempoya sahip ve bence sinemada izlenebilecek bir yapim olmus. Dorduncu filme de matrix vari bir sonla yesil isik yakilmis.

Extinction'da neler gorecegiz: ciddi sayilarla kargalar, derisiz ve kanli itler, terfilenmis, cok hizli hareket edebilen ve zekilesmis zombiler ve son olarak ahtapot uzuvlu, cok hizli doku yenileyebilen film sonu 'boss'u.

Benim notum: 7/10 oluyor.

5 yorum:

kulturalfungus dedi ki...

Valla 3ncü filmi izlemedim, birincisinde sfx yolunda çok karizma fikirler vardı; ama ikincisinde gerçekten iyi sıkılmıştım. Tam olarak neden hatırlamıyorum, bir daha da izlemeye niyetim yok.. :D :D
3ncüyü görüciz.

Görkem PAÇACI dedi ki...

:) nasıl bi yazdıysan artık, bizim son yazılar geçmişe intikal etmiş.

El Vicdan!

Eline sağlık :)

Yalçın AYDIN dedi ki...

Görkem, anasayfada artık son 7 yazı değil son 15 günün yazıları görünecek, istersen daha da yukarı çekebilirsin ;)

Vace dedi ki...

Milla olsun çamurdan olsun :)

Sinemada gittim tabii... Ekşın bolcana idi hemencecik geçti vakit. Milla'nın pürürsüz yüzü dışında bi kusur bulamadım filmde :P

O da kusur sayılmaz :D

Yalçın AYDIN dedi ki...

Ben de feysbuk'tan mesaj attıydım, bence de sinemada izlenebilecek bir yapım. Beğenmezseniz bize suç bulmayın tabi :P